Äntligen tar det sig! Tror jag...

Vi mår fortfarande inte helt bra men idag är Marcus iaf på jobbet igen. Det första han gjorde när han gick va dock att komma tillbaks och gå på toan... Men förhoppningsvis va det bara det sista som behövde ut. Det har ju inte kommit den vägen för nån av oss förr än igår för mig och i morse för Marcus. Vi har ju knappt ätit nånting sen i helgen så det kanske helt enkelt är så att det inte finns något bättre att få ut. Vi får se hur dagen artar sig! Ska ringa till vårdcentralen och se vad dom tror och tycker. Marcus ringde ju igår och då sa dom att så länge vi inte haft diarré så va dom inte oroliga för oss. Men nu har vi ju haft det med.... Annars är vi mycket friskare idag bortsett från att jag är så djävulskt trött. Tänkte skriva att vi är mycket piggare men jag ändrade mig =)

Vill ju så gärna träffa gästerna vi ska få imorn! Men vill ju absolut inte riskera att ge dom nånting olämpligt, speciellt inte bebisen på knappt 7 veckor! Får se vad vårdcentralen säger idag, vi mår ju iaf bra nu!!

Annars ska väl jag och Max leka lite idag, vika klart tvätten från igår, diska, städa, handla lite, fortsätta va duktiga och få i oss mat, ringa företaget som vill ha mig på intervju men allra först misstänker jag att jag ska byta en bajsblöja =) Resten av grejerna får jag göra så mycket jag orkar, det är ju en dag imorgon med...

Kommentarer
Postat av: Isabel

För att barnen ska få komma tillbaka till dagis ska de vara symtomfria i 48 timmar. Alltså räknat från sista diarrén eller spyan.



Hoppas ni blir bra nu till påsk!

2009-04-09 @ 12:02:30
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

För att barnen ska få komma tillbaka till dagis ska de vara symtomfria i 48 timmar. Alltså räknat från sista diarrén eller spyan.



Hoppas ni blir bra nu till påsk!

2009-04-09 @ 12:53:11
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0