Äntligen dusch

Nu har Maxen äntligen somnat efter en timmes lång nattning... Dags för mig att hoppa in i duschen (sova med blött hår igen =/ ), jag ska ju vara social imorn så det kan behövas =)

Har iaf fått en del gjort idag! Dammsugit, dammat, diskat och tvättat golven. Har till och med läst lite bok. Har också gått igenom alla dagis häromkring och ska efter duschen få Marcus att gå igenom de utvalda och se vad han har att säga. Lite småklurigt med tider ifall att jag skulle fortsätta på "mitt nya jobb" till hösten... Har fått för mig att man får lämna 5st önskemål?? Har ingen aning....

Max har ju i flera veckor nu halvt sagt till om han har bajsat. Eller ja, om jag har sett att han gjort det eller känt lukten av det så har jag frågat "Har du bajsat?" Och då har han direkt knallat iväg till skötbordet. Men ikväll kom han och sa till helt själv, jag låg på soffan och hade inte märkt nånting. Men han kom fram till mig, gnydde litegrann och drog sig i blöjan, så sött!! Och sen gick han iväg till skötbordet =)

Sov gott allihop! Hoppas på bättre väder imorgon!

Kommentarer
Postat av: helena

va bra att han kan säga till själv. liam bryr sig inte om han har bajs i blöjan. om han fick skulle han kunna gå ett bra tag med blöjan full av bajs =/ vi försöker potträna lite då och då. han har lyckats kissa på pottan en gång...hurra!!! Vi ses!! Kraaam

2009-04-16 @ 23:07:39
Postat av: Lina

Ja dom växer dom små liven :-) man förundras så fort något i utveckligen sker.. det är underbart!!!

skönt att kunna säga till.. inge skönt att gå omkring med bajja i baken :-D

2009-04-17 @ 11:27:25
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0