Ännu en helg förbi

Max sov i 3 timmar (!!!!) så vi missade nästan kalaset! Tittade av en slump på klockan 14.15 och vi skulle vara ute i Rasbokil 15.00. Bytte kläder och packade skötväskan, väckte Max 14.30. Stackarn va alldeles förvirrad. Tror vi lyckades komma dit precis till 15, iaf inte många minuter över! Höll till och med hastigheten plus lite till på "mellan-vägen"! =)

Alva va så fin och glad! Och vilken lyckoträff med vädret =) Max va lite blyg i början, han fick gröt på en gång vi kom fram och han satt och tittade på alla medan han åt. Sen ville han minsann ner och leka med de andra! Han va inte det minsta blyg helt plötsligt! Men fortfarande sådär härligt lugn som han typ alltid är. Han lekte både med barn, hund och vuxna. T o m med karlar! Hans blyghet inför män verkar helt ha släppt senaste veckan! När det va dags att åka chockade han alla med att protestera lite =)

Maxen somnade vid 21 trots dagens långa sömn, Marcus har lagt sig och jag har diskat. Ska göra mig redo för sängen och fortsätta läsa lite, fick ju för ovanlighetens skull läsa massor i förmiddags!

Tänk om soffan kommer imorn?! Med min otur och iver kommer den först på fredag...

Kommentarer
Postat av: Isabel

Tack för igår! Max var verkligen superduktig! Klart att han itne ville åka hem! Massa ballonger och folk på gott humör!

2009-04-27 @ 08:16:10
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Lina

hihi lilla Maxenbraxen gör uppror :-)

Förstår att du längtar efter soffan... ni kommer att få det så fint!

dax att boka in ett datum nu tycker jag... hör av mig under dagen. kramkram

2009-04-27 @ 08:29:14
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0