trött, ont men inte tjock

har fortfarande ont överallt sen körningen och inte fick jag sova ordentligt inatt heller. max vaknade både klockan tre och klockan sju och sen ville han inte somna om. men jag tvingade upp marcus och fick sova nästan två timmar till. max har sen sovit konstigt under dan idag också. nyss somnade hannästan innan han hann äta de sista tuggorna av efterrätten (paradisdessert) så nu sover han som en gris. lite försent tycker jag egentligen men vad gör man om han inte kan hålla ögonen öppna?

om tio minuter ska jag åka iväg på spinning, jag hoppas på att träna bort all värk. funkar det tror ni? vi får väl se... ska iaf bli väldigt skönt. känns som att jag gått upp tio kilo de här 2,5 veckorna vi varit borta men det visade sig att det bara va 0,5kg! mycket glatt överraskad =) och det halva kilot ska jag åka och träna bort nu. måste bara hitta träningskläder som passar..... visste att det va nåt jag glömde kolla efter på ge-kås...........

Kommentarer
Postat av: Isabel

Hoppas det gick bra på träningen!



Rulle var poppis igår och Guy tyckte han var söt och mumlade att han också skulle ha hund när han gick i pension.

På Mickes rum kan han ju ha hur många hundar som helst eg så länge ingen är allergisk.



Det låter bra det. Jag ska kolla lite närmare på den veckan.

2008-09-24 @ 07:13:35
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Du har blivit utmanad av mig, se min blogg!

2008-09-24 @ 19:10:18
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Lina

Hahaha.. vilken rolig rubrik! :-)

Min överskrift skulle ha varit TÖTT ONT OCH TJOCK! hahahaha tråkit men sant

2008-09-24 @ 20:06:03
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0