system overload

ni som känner mig väl vet att jag är en väldigt känslofull männinska. jag kan gråta med vem som helst åt vad som helst. när som helst. jag gråter säkert varje dag om man räknar när jag tittar på film eller annat på tv.
att bli mamma är extremt känslosamt, ett enda stort virrvarr av känslor hit och dit. att inte ha haft min stöttepelare marcus hemma den första, mest förvirrade, tiden av mammaliv, att inte ha nån att ventilera hos, att inte ha velat gråta inför max, har gjort att allt bara stängts in.


system overload i guess.


sen är det ju det där med seretoninhalter hit och dit. kanske dags att gå till farbror doktorn igen. men jag vill inte behöva det.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag blir derpimerad och nedstämd av dom, nu är det 5 eller 6 månader sedan jag slutade.

Nu så fort jag atr tag i det ska jag testa kopparspiral för hormonspiral är samma sak som minpiller och dessa klarade jag bara av en månad.

2008-09-03 @ 11:25:44
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Sagasmamma

Tjabba :) jadu, jag har nog följt din blogg sen du var jättegravid :D haha! jag är nyfiken i en strut :P allt är bra här, om man bortser från den grymt jobbiga förkylningen som både jag & Saga åkt på, Saga hade öroninflamtion för 2 veckor sen, var frisk i 2 dagar & sen åkte vi på dethär :((( så det är kämpigt nu, inte lätt att vara nerknarkad på alvedon samtidigt som man ska ta hand om en sjuk liten tjej :( är helt slut! hur är allt med er? Max är ju bara fööör bedårande fin :D liten charmknutte :)) kraam

2008-09-03 @ 20:19:29
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0