öppen förskola

idag va max och jag med johanna och nemi till en öppen förskola i stan. max och jag har aldrig kommit iväg här i gottsunda eftersom "bebis"-gruppen är så tidigt på morgonen och max sover sent. max känner ju några bebisar och vi fikade ju en gång med massa mammor från familjeliv. men det här va första gången vi hade så många bebisar så nära inpå och dessutom första gången med sångstund =)
max verkade trivas jättebra! tittade mest bara på de andra bebisarna först men så började han också leka i lådorna. men att krypa iväg nån helt annanstans och att klättra på stolar och bord va som vanligt minst lika kul som leksaker.
nemi va jätteglad och söt och fullkomligt kastade sig över max, han verkade mest tycka hon va lite väl påflugen haha! =)
sångstunden gick över förväntan bra, trodde han skulle tycka det va tråkigt efter en minut men i början höll han nästan på att somna, så avslappnad blev han! han satt bara och tittade. sen va det massa låtar där man skulle dansa med sitt barn och jag blev nästan lika svettig som på spinningen igår =)

tänkte jag skulle skriva ett långt inlägg men lillplutten håller på att somna så jag ska tutta lite så han sover gott.
vi hade iaf jättetrevligt idag!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Vad härligt det låter!



Jag tror att Alva och mAx komemr ha större utbyte av varandra nu när Max blivit större.



Alva känner sig så stor och blir så duktig när hon träffar mindre barn!

2008-09-25 @ 07:08:53
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0