nu åker vi

nu börjar jag bli jättetrött. max somnade 23.10 men vaknade igen 23.30. kul! vi åker ju imorn och vill komma iväg i någorlunda god tid. mina underbara föräldrar har bjudit oss på en hotellnatt halvvägs så jag inte ska behöva köra alla 65 mil på en dag. det längsta jag nånsin kört är till örebro så det känns jätteskönt. då kan vi ta det exakt hur lugnt vi vill och känner att vi behöver.
men vi har bara packat halvvägs eftersom det mesta behövde tvättas och nu hänger på tork. så vi måste gå upp tidigt imorn i alla fall. och max är som sagt klarvaken nu. hade varit skönt att sova ordentligt innan jag sätter mig i bilen.
sen ska det också bli väldigt spännande att se om vi får plats i bilen =)

vi blir borta i två veckor. det kommer nog inte va så aktivt på denna sida under tiden vi är borta. men man vet aldrig, det kanske kliar för mycket i fingrarna =)

hoppas alla har det bra så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0