max igen

nu fick jag äntligen chansen att sitta här framför datorn en stund och hade massa massa att skriva. men vips så va allt borta!

får väl skriva om max som vanligt! idag har han pratat heeela dagen. han är så söt! =) mama, babababa, gabaga, mamamama och till och med papapa!! han har varit hos mormor och morfar ikväll medan jag och marcus gick på bio, righteous kill med al pacino och robert de niro. snacka om att han trivs bra där borta! det är skönt att veta.

just nu jagar marcus max på alla fyra genom lägenheten och max garvar ihjäl sig =) inge sova än på ett tag med andra ord. sen vi kom hem från våran resa har max vaknat en gång varje natt och gråter hysteriskt. eller han är egentligen inte riktigt vaken. han öppnar inte ögonen och han är helt tung i kroppen. men han står upp i sängen när jag kommer in och bara störtgrinar. inatt räckte det med att jag tog upp honom och gungade gungstol en stund men de andra nätterna har han inte lugnat ner sig förr än jag tuttat. och om jag har lagt honom i sängen igen för tidigt, så börjar han panikartat och ångestfullt gråta igen. hemskt att höra =( undrar så vad som försigår i hans lilla hjärna...

imorn får vi iaf besök av johanna, björn och nemi, det blir kul!!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jobbigt med skrik på nätterna!



Alva gör också så, hon har gjort det sedan Rulle kom och är verkligen hysterisk.

Ïdag fick jag sovmorgon av Micke iaf och gick upp 9.30! Helt otroligt skönt att få sova så länge!

2008-09-27 @ 10:25:39
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0