allt möjligt

jag kommer på så mycket jag vill skriva här jämt men har aldrig tid just då. när jag väl sätter mig så kommer jag inte ihåg nånting eller så låter det inte alls lika intressant. tråkigt...

jag har iaf slutat med stegräknaren. har den fortfarande på mig när jag lämnar lägenheten för att det är kul att se. men jag struntar i att skriva upp nåt. jag skämdes ju tyvärr inte tillräckligt mycket för att ta mig ut oftare...latmask. skulle vara klockrent om vi fick lägenheten i gränby, bara en halvtrappa!! men det brukar ju vara typ fem stycken som blir erbjuden visning och vi vet inte vilken plats av dom vi har. vi får se hur många som dyker upp på torsdag! sen är det ju inge kul om lägenheten ser för jävlig ut.... men som sagt, vi får se!

fler och fler gravid/amnings-hormoner försvinner. jag har fått tillbaks min fula rödprickiga hy i ansiktet och jag har börjat frysa som en tok igen. det har varit så skönt att vara varm i ett år! även om man ofta varit för varm... skönt är att kilona iaf fortsätter försvinna =) jag har typ 4,5 kg kvar av 28. det kunde varit mycket värre! undrar hur det kommer gå under roadtrippen, två veckor utan träning och med massa mat. sist jag va hos mormor i tre dagar så gick jag upp 1,5 kg =)

mina föräldrar är i grekland sen igår!! jag är så avundsjuk. min morfar och fru är också där på samma ställe. typ 27 grader i vattnet och massa massa i luften... härligt! nästa år så blir det definitivt utomlands. oj va max kommer kunna ha kul då! springa runt i sand och vattenbryn =) *drömmer mig bort...*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0