kort uppdatering

idag stod max helt själv! han står ju i princip hela tiden, vid soffan eller tv-bord eller nån stol eller människa. just då stod han med en hand på marcus knä och helt plötsligt släppte han! det va skönt att han hade vett nog att lägga tillbaks handen efter några sekunder för det va vingligt värre!

igår pajjade min mobil. max har ju fått leka med den lite mer än vad han borde =) så igår började den helt plötsligt stänga av sig gång på gång på gång. på eftermiddagen hann jag inte ens knappa in pin-koden innan den slocknade. så då åkte vi och köpte ny! och idag upptäckte jag till min förtjusning att det finns massa kort-spel på den!! perfekt amningssysselsättning =)

tyvärr blev det inge köpenhamn, det har bara regnat och regnat idag. så vi åkte till ett köpcenter och shoppade lite. max fick en body och marcus ett par jeans. som vanligt efter graviditeten fick jag sån ångest efter ett par provade plagg att jag bara ville lägga mig och grina. så det bidde ingenting till mig. jo en bok förresten. michael connelly. på engelska. surprise! =)

nu har max precis somnat och jag ska knalla till sängen. efter att han har börjat äta mer burkmat så har han bajsat fint varje kväll 22.30 och varje morgon spytt efter första amningen. bajset är väl inte så konstigt men spyan förstår jag inte riktigt.
sen har han de senaste dagarna upptäckt att man kan ta i jättehögt när man pratar så vi har dunkande huvuden och spruckna trumhinnor...

nej nu ska jag sova. imorn ska jag plocka fram blyfoten igen då vi beger oss till min morfar och doris i kinna. tror det va ca 23 mil så det går fort.

nattinattti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0