"fem saker" om mig

5 platser jag bott på
atlasgatan  stockholm
norrbackagatan i vasastan  stockholm
bergsbrunna uppsala
east vill capri circle florida
gottsunda uppsala

5 jobb jag haft
lagerarbetare mekonomen
restaurangbiträde burger king
mässvärdinna autoexperten
restaurangbiträde max
reservdelsman motorcentrum/biva

5 saker i min handväska
blöjor
våtservetter
nappflaska med vatten
nycklar
kort

5 saker i min frys
banankaka (från mormor)
jordgubbssylt (från mormor)
köttbullar
kantareller (från mormor)
matlådor

5 saker i min bil
barnstol
cd peps persson
cd bob marley
tomma loka/ramlösa-flaskor....
resesäng

jag blev utmanad men förstod inte riktigt vad som va själva utmaningen. men tyckte ändå att det va en kul grej!


Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag förstod inte heller varför men det är väl tänkt som en kedjegrej antar jag!



I sin tur ska man utmana 3 andra. typ

2008-09-25 @ 07:06:59
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0