dilemma

precis som vi förstod att det skulle bli med lägenheten.
jag fattar inte vad ap-fastigheter gör med sina pengar. lägenheterna är dyrare än här i gottsunda men inte ens hälften så bra skötta!!

för det första så låg lägenheten på andra våningen av tre, med andra ord en och en halv trång svängtrappa. första våningen stod det när vi sökte.
förråd i källaren som vi inte fick se (ingen hyresgäst hemma, bara folk från ap).
ingen frys (lägenheterna byggdes på 60-talet och då va det inte standard med frys...)
inget badkar som jag älskar =( men plats för både skötbord och tvättmaskin i badrummet. annars ganska skabbigt.
ganska många garderober, dock med trähyllor, sådär riktigt gammalt liksom.
konstiga färger i alla rum, bla knallblått i köket. dom som bor där nu har målat över tapeterna i alla rum. dessutom va det skador i färgen överallt, stora fläckar. dom hade också lagt in eget plastgolv i köket som såg för jäkligt ut.
jag har säkert glömt hälften av det negativa men det här låter ju illa nog eller hur? det borde inte va nåt att fundera på, vi har ju så fin lägenhet nu.
men.
det är en stor lägenhet, nära stan, nära våra jobb.
 
hmm det lät ju bra... när vi pratade om det här så lät det fortfarande ganska positivt. men nu när jag läser vad jag skrivit undrar jag vad det är att fundera över??

jaja, vi hade plats 8 så vi lär ju inte ens få frågan om vi vill ha den.

Kommentarer
Postat av: Lina

Va tråkigt! har ni hört er för om ni kan få lägenheten fixad? det vore ju super isf :-) för det låter som att den måste fixas ganska så snart iaf... eller så måste dom som bor där nu återställa lägenheten.. som den såg ut innan dom började hyra den.

2008-09-06 @ 11:30:36
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0