bvc 11, tror jag...

den till släktingarna utlovade uppdateringen efter dagens bvc-besök:

huvudomfång: 46cm
längd: 69cm
vikt: 8070gram

han har alltså på exakt två månader ökat 3,5cm på längden och ökat 570gram i vikt. trodde det skulle vara mer, det känns så..... =)
dom tyckte att han va så duktig och tidig i utvecklingen och att det med tanke på all hans aktivitet inte va konstigt att han inte gått upp mer än ett halvt kilo. känns bra!!! nu är det ingen mer koll förr än 10mån-kollen i december. tänk om han kan gå då redan? =) blir en rolig jul då i så fall!! blir iofs en rolig jul oavsett. tror det är första gången på många år som jag längtat efter julen trots kyla, mörker och slask.

Kommentarer
Postat av: Lina

Duktig pojke!! :-)

2008-10-01 @ 12:17:39
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Isabel

Jag skulle ringt till veterinären idag men omplacerade ödlan så jag ringer nu på fredag fm istället. Han jobbar inte i Uppsala på torsdagar så jag får vänta till fredag.

Återkommer då med tid!



Han är väldigt tidig Max!

2008-10-01 @ 20:19:11
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0