2 år

idag har marcus och jag varit förlovade i två år. vi firar det med att packa upp från resan.

jag tror max saknar alla han har fått umgåtts med. han bara gnäller idag =( men han har fått smaka smörgåsrån och det va en hit! hälften hamnar dock i smulor på golvet. majskrokar är ju annars en toppengrej! dom älskar han nog mer än mat =) och inte smular dom heller. kladdar lite bara.

jag är faktiskt riktigt sliten efter körningen igår. kände det inte igår men idag har jag ont i huvet , nacken och ryggen och det känns som att jag skulle kunna sova ett helt dygn.

nu ska marcus laga mat så jag ska kolla lilleman. han klättrar fort och högt och måste kollas heeela tiden. han är så söt och duktig =)

Kommentarer
Postat av: Syrran

Grattis till er! =) Krama maxen från mig =)

2008-09-22 @ 22:49:21
Postat av: Isabel

Grattis i efterskott! Då får ni se till att gifta er nästa år ;-) Vi hade varit förlovade drygt 3 år när det blev av!



Visst är det skönt att komma hem! Du får passa på och vila medan M är hemma.

2008-09-23 @ 08:20:20
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0