disk igen =)

nu sover max igen, efter att ha varit vaken exakt två timmar. carro kommer hit om 1-2 timmar så jag ska som vanligt diska =) fuskstäda badrummet hann jag göra innan max vaknade.

de senaste två dagarna har max hoppat över ett mål mat, han kanske inte behöver så mycket helt enkelt. tänkte börja med lagad mat två gånger men det känns som att jag måste justera hans dygn (nattsömn) lite först. och det orkar jag inte förr än jag fått sova ordentligt ett par nätter. inatt va en bra natt =)
som han sover nu så har han bara ätit tutte än så länge vid den här tiden. brukar passa bra att ge honom burkmat vid 12 (bra lunchtid!) OM han inte hinner somna igen innan tolv. då blir det lunch först 13 kanske till och med 14. det blir som det blir, han verkar oftast nöjd och glad ialla fall =)

får se hur det blir med träning ikväll. igår hämtade jag marcus i stan kvart i sju, idag ska jag inte ner på stan och ränna så då får han cykla hem från station. i så fall är han hemma kvart över sju och då hinner jag inte iväg till träningen. igår hade han också sån sprängande huvudvärk stackarn, kanske lite elakt att lämna en liten pojk som har sin piggaste period på dygnet just då, ensam med honom. vi får se helt enkelt.

alla verkar vara lite småförkylda nu, både vuxna och barn. hoppas man klarar sig undan någorlunda iaf!

igår va vi ute i rasbokil och lekte, mycket trevligt! tog en promenad ute i friska friska lantluften och max sov som en nersövd gris. båda småbarnen somnade och vaknade samtidigt. vi fick också med oss några tetror och lite flytväxter hem!!

nej just det ja, om man skulle ta och diska innan han vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0