usch usch =(

minns inte sist jag va såhär groggy i huvudet... sov inte mellan 4.30-6.00 heller, låg och frös och darrade som ett asplöv. vid 06 gick marcus upp och då (varför inte förr?) kom jag på att jag kunde ta hans morgonrock över täcket. plus att han stängde fönstret =) så då sov jag bra ett par timmar iaf. sen började jag helt plötsligt vakna och undra va klockan va hela tiden =( fattar inte varför. max däremot sover som en stock. normalt sett så går det ju ganska vilt till under hans sömn-timmar. han ligger aldrig på samma sätt eller knappt på samma ställe när man går in och kollar. men nu ligger han fortfarande på exakt samma sätt som när jag la honom i sängen vid 4.30 =) får se hur länge han sover, känns som att jag kommer gör allt i slowmotion idag....

Kommentarer
Postat av: Lina

Usch, för sånna dagar!

2008-10-30 @ 11:32:03
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Hanna

ja men det är klart du ska göra det. anledningen till att jag avvaktar med att svara på dag är att jag har en gammal vän som ska komma och hälsa på och hon skulle kolla upp om hon kunde måndag eller tisdag. ingen annan dag som skulle kunna passa dej? så slipper jag hålla dej på halster =P

2008-10-30 @ 12:12:37
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Isabel

Hoppas du slipper bli sjuk du med!

När började Max diarré? Jag var på bvc idag och frågade om hur lång tid det kan ta och det borde komma efter en eller två dagar ifall det är Alvas smitta.

2008-10-30 @ 13:59:23
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0