trötta

max sov två timmar förut och nu sover han igen. helena och liam har varit här och lekt, varför tycker alla barn att leksaken det andra barnet har är roligast? =)
sen gick vi en tur till ica och nu sover alltså max igen och jag sitter halvsovandes framför navy cis och väntar på marcus som borde komma om typ en halvtimme. vi har gjort det enkelt för oss och ska äta korv med bröd.
i helgen ska vi nog lyxa till det lite. vi visste ju inte hur mycket pengar vi skulle få denna månad men vi får iaf både min lön och marcus slutlön. det ger oss ca 6000 mer än vanligt. plus att vi eventuellt får marcus första månadslön från nya jobbet. oavsett kan vi lyxa till det lite! =)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Men vad roligt! Grattis! Sådant känns så himla kul när man haft det knapert!



Vi fick en bra överaskning denna månad, 1000 kr mindre i räkningar än vad jag räknat med så jag är verkligen superglad!

2008-10-24 @ 07:51:46
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Lina

Gu va roligt för er.. med en massa perngar!!! .-) hihi

2008-10-24 @ 12:33:51
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0