trött och illamående...

jag är så trött så trött =( trots att max äntligen sovit flera nätter i rad utan "ångest-gråt" så vaknar jag flera gånger varje natt. vet inte om det är marcus djupa andetag jag vaknar av men dom gör det jättesvårt att somna om, dom ekar i huvudet. sängen, som jag normalt brukar tycka är skön, känns jätteobekväm och jag bara vrider och vänder på mig. kuddarna som jag inte fått ont i nacken av är också dom jätteobekväma. inatt har jag också varit jättevarm, utan att svettats ut nåt, under mitt vintertäcke. marcus och jag ligger alltid på varsin ytterkant av sängen nu för tiden, marcus för att han blir för varm om vi ligger nära och jag för att jag hålls vaken av hans andetag. kul va?

förstår fortfarande inte ritkigt varför jag bloggar. jag har en massa funderingar under dagens lopp men om jag inte har möjlighet att skriva om det just precis då, vilket jag oftast inte har, så glömmer jag bort det på en gång. mina djupaste funderingar som jag antagligen skulle behöva skriva av mig om, vill jag inte att nån ska läsa.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Kram Inget av det låter särskilt roligt förutom att Max sover bra!

2008-10-18 @ 17:55:03
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0