te

trodde max skulle vakna en timme tidigare eftersom han somnade en timme tidigare, liksom följa gamla klockan. men nej då han sover fortfarande! halv tio - tio är då han oftast vaknade på gamla klockan.
han verkar sova mycket mer nu, vet inte om det är en fas eller tänder eller vad det kan vara. men igår sov han nästan 5 timmar i två omgångar på dan. det brukar vara typ 2-3 timmar.

håller på att göra te åt mig själv men max kommer vakna precis när jag tar första klunken =)

imorn ska vi träffa johanna och nemi och på onsdag ska vi hem till sara en sväng, annars är hela veckan ganska så händelselös. träning på tisdag, torsdag och söndag. om jag håller mig frisk, nästan alla i min omgivning är mer eller mindre förkylda.

nej om man ska hinna dricka lite te kanske...

Kommentarer
Postat av: Isabel

De verkar ju inte äckliga utåt och hemmet är ju so mdet är, de städar varje dag men katterna kissar ju hela tiden och stanken blir man ju itne av med.

de kan ju städa hur mycket de vill, de blir ju itne bättre för det.

Men nu ska det bli ändring! Jag kan berätta mer om vi ses, vill itne skriva för mkt, nätet har ju många tillgång till!

2008-10-27 @ 17:21:26
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Lina

NEj jag tror inte att man kommer att hinna med det tyvärr.. bara att inse. Inte på den tiden man vill iaf..



Elliott hade visst ramlat på dagis och fått ett skrapsår på magen... alltid lika kul att se när han kommer hem. hua!

2008-10-27 @ 18:59:31
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0