småkinkig

max har varit trött och småkinkig sen han vaknade idag. sov "bara" 9 timmar inatt och har gäspat och gnidit sig i ögonen sen han gick upp. men nu sover han igen och jag ska göra det jag alltid försöker göra medan han sover, diska! vi va en snabbis hos helena igår och hon sa att liam tycker det är så kul att vara med när hon dammsuger och håller på så hon gör det när han är vaken och sen slappar hon när han sover. det ska jag också prova nästa vecka men disken funkar bara inte när max är vaken. han står och drar mig i byxorna och gnäller. dammsugaren tyckte han däremot va väldigt intressant när han va mindre så det kanske faktiskt funkar!
nu får vi se om jag hinner diska klart allt eftersom jag tog mig tid att sätta igång en tvätt, borsta tänderna och skriva det här.

om några timmar är det helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0