shopping!

Max fick:


en brio gåvagn, svart.
är dock lite besviken, kanske är det fel på våran?? man ska ju kunna bromsa vagnen och det funkade väl i typ 5 sekunder sen släppte den. min tanke va ju att max skulle kunna gå runt med den där själv, och det gick i 5 sekunder... får väl gå tillbaks och fråga. den va iaf 40-60kr billigare på barnens hus än leksaksaffärer!


"Max potta" (hihi hi som boken!)


pyjamas

jag fick:

en jacka som både är varm, snygg och, bäst av allt, går att stänga!!
ännu bättre egentligen är att den va billig, 490kr (30% rabatt med lindex-kort) och att det är storlek 36!! =)

sen köpte vi lite småsaker, plus en extern hårddisk till datorn. där kan vi lägga alla foton och sånt som vi är rädda om så riskerar vi inte att förlora det om datorerna skulle få virus eller allmänt krascha. skönt! jag antar att det va vad Marcus fick =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vår vagn är också lite sådär...inte att Nemi gått med den själv dock. Men jag spände åt bromsarna ganska hårt och märkte direkt att de lossnade upp när vi använde den.



Skönt med jacka också! 36 var väl perfekt

2008-10-25 @ 17:28:31
URL: http://johannastexter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0