regn regn regn

hade tänkt åka till pappa och ta en lång promenad innan jag ska hem till helena och liam idag. men det här vädret gör mig inte särskilt motiverad... visst kan jag tycka att soliga höst-dagar är jättevackra, men jag är absolut ingen höstmänniska... senaste veckan har jag bara blivit tröttare och tröttare, jag har svårt att komma ur sängen på mornarna om jag vaknar innan max. kan knappt få upp ögonlocken. känns alltid lika tungt på hösten att veta att det bara blir mörkare och kallare =(
men (jag tror det va marcus som sa det) för varje dag som går så är vi ju en dag närmare sommaren!

tror max kommer vakna om fem minuter men jag ska försöka hinna lägga upp lite fler bilder i rese-inlägget....
wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Här började det regna så fort jag tänkte tanken på att gå och titta på fåren emd Alva. Typiskt! Vi kanske beger oss ut bara i sandlådan utanför.



Hoppas ni får en trevlig dag!

2008-10-09 @ 10:50:36
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0