rasbokil

idag ska vi ut till rasbokil och hälsa på alva, isabel och rulle! det ska bli kul!! hela min vecka är ganska full för än gångs skull =)

har inte ens fått nå svar från min chef så det jag skrev va nog definitivt inte vad han ville höra... å andra sidan har jag inte fått svar på mina senaste tre mejl heller....

det är skönt att jag har fullt upp just denna vecka. marcus är på kurs i stockholm och kommer nog komma hem runt 19 på kvällarna. vi har ju varit med om värre, men ändå! får se hur det blir med träningarna denna vecka... missade träningen igår, jag glömde helt bort tid och rum. shit happends. men det hade varit extra skönt ifall det inte blir nåt förr än på söndag igen. men jag fortsätter sakta men säkert neråt fortfarande iaf!

nu ska jag kolla upp vägbeskrivningen och se så att allt är i skötväskan som bör va i skötväskan =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud vad man är beroende av skötväskan! Vi har gått och blivit sjuka här hemma så om vi skulle ta o ses nästa vecka när der lugnat ner sej lite för dej och vi piggat på oss lite.



Har för mej att du bytt nummer? Har kikat igenom telefonen och hittar inte dej alls. Skumt.

Hör gärna av dej om någon dag som passar. Kramis

2008-10-20 @ 13:15:59
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ett stort tack för idag! Supertrevligt!

2008-10-20 @ 20:14:46
URL: http://bronwyns.blogg.se/
Postat av: Isabel

Haha! Det avr jag som skrev inlägget ovan!



Lisa har också blogg.se så jag tänkte inte på det!



MEn tack för idag!

2008-10-20 @ 20:17:41
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Du har ju lysen på bilen ;-) Näe, skämtar bara, det är läskigt om man är ovan men nu fick du en chans att träna lite!

Hade ni flyttat till Björklinge ahde det avrit lika mörkt i perioder på vägen.



Jag hoppas Max mage klarar sig nu!

2008-10-21 @ 10:39:31
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0