mycket bättre natt inatt!

har sovit hela natten, inte varit uppe med max, inte frusit som en tok, inga konstiga drömmar. inte som jag kommer ihåg ialla fall =) mår dock illa idag med, fick skippa träningen igår igen =( det har inte blivit många pass senaste två veckorna =( hatar att gå runt och må pyton utan att på riktigt vara sjuk. känns inte som att man får tycka synd om sig själv om man inte har hög feber, spyr som gris eller går på toa tio gånger om dan. och nej, jag är inte gravid =)

idag har marcus bara halvdag, fördelen med att jobba på kontor! men han ska iväg på gastroskopi-undersökning runt 11 så han får sluta ännu tidigare. dom ska kolla om han är glutenintollerant. han är jättenervös stackarn =( skulle jag också va om dom skulle trycka ner nåt i halsen på mig... jag ska hämta honom på ackis när han är klar, hoppas att han mår bra!!

nu ska jag äta frukost, max vakanr troligtvis om nån minut =)


Kommentarer
Postat av: Lina

VARFÖR har inte jag halvdag??? :-/

nej, va harju planerat in en massa annat såklart.. hade gärna gått... måste ha bättre koll till nästa år!

hoppas ni får kul!

kram

2008-10-31 @ 10:15:34
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Isabel

Man borde väl få svar på en gång för de tittar ju direkt och ska väl se direkt om det är några förändringar som tyder på intolerans.



Jobbigt med jobbet... Kanske skulle kännas bättre om du gjorde ett besök där någon dag.



Micke slutar 15.00 idag! Kan du tänka dig!?



Vid 17 ska vi ut och äta på restaurang för att fira Mickes mamma som fyller år idag!

2008-10-31 @ 12:07:35
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Hanna

hur har han misstankar om gluten allergi? symptomen funderar jag på?



2008-11-02 @ 09:18:36
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0