lite allt möjligt

jag får aldrig tid att sitta med det där inlägget med bilder från resan.... =( en bild har jag lagt in men det ska komma fler jag lovar!

i torsdags ramlade max och fick ett "brännsår" från mattan på ena näsvingen. timmarna efteråt såg han ut som en alkis, röd och svullen näsa. och lite vinglig är han ju jämt =) men det läker bra så nu är det skorpa.
mina päron säger att han vinkade till dom när dom va barnvakt en stund igår. vi får väl se om det kommer igen!


försökte ta en bild på näsan men plutten ville inte sitta still. som vanligt.


den här månaden är våran fattigaste någonsin, sista månaden innan högre lön. undrar om det är för att vi ska njuta ännu mer av att få det bättre?

i fredags va sara här och bakade kladdkaka. vi har inte setts sen dopet så det va kul! efter att hon åkt kom svärfar med fru och sov över till lördagen. dom har bara träffat max en gång tidigare, när han va typ 2 månader så det va på tiden! dom bor i finland och är inte i sverige så ofta.



farfar bosse och stella



max ficck fina M A X bokstäver till sin dörr


idag blir det träning, min lite smålata syster följde med i torsdags och blev så peppad att hon bestämde att vi skulle köra dubbelpass idag =) först spinning/core och sen det vanliga body pump-passet. men det sista jag hörde i förmiddags va att hon ångrat sig =) med spinning/core blir det i alla fall. sen blir det middag i bergsbrunna!
och imorn är det måndag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0