ledighet

vi har äntligen satt oss ner och räknat på hur länge f-penningen räcker. vi har kommit fram till att jag är ledig till mitten på juni eller slutet av juni, beroende på när marcus får gå från sitt jobb. sen tar marcus ut 2,5 månad plus sin semester under sommaren och sen får lillkillen börja på dagis i september/oktober nån gång. vet inte riktigt hur det funkar med inskolning och sånt, om det är speciella datum eller när som helst.
och då har vi minst 80 dagar kvar, beroende på hur många vi tar ut nu fram tills max fyller 1år. kalas ju!!! =) då behöver jag definitivt inte känna nån stress över att gå tillbaks till jobbet än på ett tag =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha okej =P



Det skulle vara jätteskönt. Jag tror man dessutom behöver det. Killarna är ju på jobbet hela dagarna men vi är hemma hemma hemma och aldrig ensamma. När jag åker och tränar menar Andreas att jag är ensam. Men då har jag ju verkligen inte tid till att fundera på saker och koppla av. Mer ensamtid till mammorna! =P

2008-10-18 @ 19:15:59
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Hanna

Lust att ses någon dag i veckan förresten? Det var jättelänge sedan.

Hoppas ni med har en bra helg! Krama

2008-10-18 @ 19:17:18
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0