läskigt...

fick ett mejl om data-virus idag. usch vilken ångest!! det skulle radera hela hårddisken om man fick det. nu vet jag i alla fall vad marcus ska pyssla med när han kommer hem! bränna bilder!!!
(på mammas och pappas gamla dator visste jag också hur man gjorde, lätt som en plätt! men när marcus skulle visa mig på den här så hängde jag inte med för fem öre...)
gamla bilder och de första på max är brända redan men inte dom senaste månaderna. förstå om allt bara skulle försvinna!?!?!? PANIK!!!

igår va vi på öppna förskolan med johanna och nemi och sen åt jag middag hos mamma och pappa, sjukt god lax!!!
idag kommer helena och liam hit runt två. så innan dess ska max och jag leka lite, antagligen gå en massa fram och tillbaks, det är det roligaste nu =) tycker inte min rygg dock... sen ska vi diska lite och gå ut med sopor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0