konstig dag

max har haft en riktigt konstig dag, en såndär dag som han kunde ha ibland förr när han va mindre. trött och har börjat gråta flera gånger utan synbar anledning. då har han gråtit nästan förtvivlat en liten stund och sen är det som om ingenting har hänt. fattar ingenting...
han sov bara 40 minuter förut, så jag hann inte klart med disken, fast han va så trött. men nu sover han igen, det har snart gått en timme.
jag undrar vad som händer i hans lilla huvud? han måste ju gråta av en anledning. känner mig så dum och dålig när jag inte förstår... tur att han inte har såna här dagar ofta.



1 timme kvar till helg.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Han kanske bara känner sig konstig av förkylningen, eller fler tänder på g?



Alva håller på och får sin 13:e tand nu! Så kul att de plopapr upp en efter en!

2008-10-17 @ 19:27:36
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0