illamående

jag hann i alla fall duscha medan max sov.
han är väldigt mammig idag. eller kinkig. jag får inte gå iväg nånstans. så nu sitter han i sin matstol med rån så att jag ska få i mig lunch.

det blev ingen tur till sara. max har ju fortfarande diarré och jag har mått ganska dåligt till och från igår och idag. mer idag tyvärr. eftersom dom åker till thailand (inte det minsta avundsuk!!!) på lördag ville vi inte riskera att dom blir sjuka. vet ju inte om max blivit smittad av alva eller om det bara är en slump. hoppas bara inte jag blir sjuk!

på lördag är det underbara barn mässan i älvsjö! ser fram emot det så sjukt mycket, är livrädd att jag har för höga förväntningar... men det va jättekul förra året så det kan ju inte bli katastrof i år. hoppas max är snäll bara =)

nu är maten varm!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag hoppas verkligen inte att Alva smittat honom, tycker det känns jättejobbigt men jag hade inte en tanke på att det kunde var smittsamt!

Hoppas Max blir bra snart!



Vi har varit i Alunda och träffat Åsa med alla 6 barnen, helt underbart att få sitta och hålla en liten på 6 veckor.

Men jag blev inte ett dugg sugen på en egen! Tycker det räcker så bra med Alva.

2008-10-29 @ 19:12:35
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Lina

ÅÅÅÅÅÅÅ!! Är det den.. det har jag heeeeelt missat :-(

2008-10-30 @ 11:29:27
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0