hampa

idag är första gången sen jag klippte mig som jag tvättat håret på dagtid och inte precis innan jag ska lägga mig (=inga lockar, ingen volym dagen efter). så dagen till ära har jag lite hampa i håret så lockarna ska stanna kvar och va fina en stund. kommer antagligen inte att visa mig för nån annan än marcus, men han är väl värd lite lockar =)

max har en kinkig dag, uttråkad troligtvis och trött. upptäckte det för sent för att hitta på nåt innan mitt-på-dagen-luren, (plus att jag inte ville visa mig för någon utan en dusch!) det är ingen idé att åka iväg nånstans en halvtimme innan lunch- och sovdags. vi får se om vi kommer iväg nånstans när han har vaknat. har en massa saker jag kan komma på att göra, men det är jobbigt att ta med en bebis om man ska till flera ställen. packa i bilen, åka, packa ur bilen, köpa en sak, packa in i bilen, åka, packa ur bilen, köpa en sak, packa in i bilen, åka, packa ur bilen..... mellan ikea och barnens hus kan man gå, OM jag tar med vagnen. men det är lite långt att gå till öb, speciellt med en max som inte tycker om att sitta still i vagnen om han inte behöver sova. och det gör han ju nu så det är kört. och tar jag med vagnen är det ännu mer att packa in och ur. funderade ett tag på att åka till bergsbrunna men marcus pratade om att kursen slutar tidigare idag och att han kanske är hemma redan 16-17! om max sover en timme till och sen ska ha mat så hinner vi knappt till bergsbrunna innan vi ska hem igen.

ringde förresten marcus innan jag duschade och han skulle ringa upp när han ätit men det har han inte gjort =( telefonförsäljare hade däremot ringt på hemtelefonen, jädra tur för dom att inte max vaknade, nu när jag äntligen tog mod till mig att duscha när han sover.

ne, om man skulle ta och diska den lilla disk som finns kanske.
snart är det helg!

Kommentarer
Postat av: Hanna

kanske jag som är korkad, men vad är hampa?

2008-10-24 @ 21:46:00
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0