envis liten typ

nu äntligen verkar max ha somnat. han vägrade idag så det tog nästan en timme. extremt sällsynt.
jag är dödstrött och ska sova jag med. hoppas jag vaknar i tid till vi får gäster imorn... =)

vi bytte ju gåvagnen idag och den nya verkar funka gallant! max knallar själv fram och tillbaks i vardagsrummet med lite lagom broms. idag har han också flera gånger klättrat upp i sin fotölj helt själv!! han är så duktig =)
det kommer bli så kul i jul med hela min sida av släkten här! kanske kanske till och med att min morbror lyckas komma till sverige. har inte träffat honom sen januari när jag va stor och fet och knappt kom in i bilen när jag skulle hämta honom på station =) skulle va kul i alla fall om han kunde komma!

nej nu jädrar kan inte ögonen fokusera. sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0