dammsuga

jag tänkte i förmiddags att jag skulle prova igen, att dammsuga med max krypandes efter mig. men det sket sig. han blev helskraj när jag satte igång den =( så vi satt på golvet i typ en halvtimme, max i mitt knä, tidvis med dammsugaren igång och tidvis med den avstängd. jag fick honom att peta på den och såna grejer och sen va det ganska lugnt.
ganska lugnt...
men då va det dags för lunch och sen somnade max som en stock. så nu har jag diskat och dammsugit medan han sovit sen 12.10. han borde vakna snart tycker jag....

Kommentarer
Postat av: Isabel

Vad skönt att du kunde ha byxorna! Då kommer de till användning! Måste ju kännas kul att komma i ett par 38:or!



Jag tror nog att jag har samma bakterie som Alva för smärtan sitter precis under brösten på mig, typ i magsäcken... Sitter och hör hur det bubblar samtidigt som det krampar.

2008-10-23 @ 13:57:46
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Hanna

38 kommer jag aldrig kunna komma i igen! Grattis! :)

2008-10-23 @ 17:19:37
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0