dagen idag

idag har marcus jobbat sin första dag på nya jobbet =) och det verkar ha gått jättebra! inte för att jag trott nåt annat....

max och jag har varit på öppna förskolan med johanna och nemi. max sitter i princip still och tittar på de andra barnen i 20 minuter sen petar han lite på det närmaste barnet och sen kryper han iväg och klättrar för sig själv. hoppas han inte blir en enstöring..... jag hade iaf kul =) hade tänkt promenera runt på stan efteråt, tills marcus slutade jobba men det regnade ju så =( gick med hem till johanna och väntade istället. blev dyngsur på vägen dit. måste skaffa mig en jacka som går att stänga och skor som inte tar in allt vatten i världen...

nu ska vi dricka te! max har inte sovit så mycket idag så han kanske somnar tidigt idag med! igår somnade han 22.20 =) vaknade med sin ångestgråt strax efter 7 men somnade om efter ett tag och sov till 9.30.

Kommentarer
Postat av: Lina

Björklinge är fint. åk ut och titta vettja! Barnvänligt till tusan :-) Det kan man inte kalla det där vi bor nu..:-(

Tyvärr går ju inte stadasbussen dit, annars tror jag att det är toppen!

kram

2008-10-02 @ 14:11:45
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Isabel

Nej jag kan tänka mgi att du inte vill tillbaka dit.



Jag vet inte om Micke visar framfötterna så att han kan ta över när G går i pension?? Näe, skämt åsido men han gilalr sitt jobb och trivs så det är ju itne så mycket att göra åt.



JAg borde väl hitta på mer grejjer på dagarna också men är ju så låst med Rulle, tror det känns jobbigare därför.

2008-10-03 @ 07:58:36
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Hej gumman!



Ditt mobilnummer har visst försvunnit när jag lämnade in min mobil på lagning.



Jag har iaf fått en tid hos vet på fredag kl 11 så jag borde vara hos dig mellan 12 och 13 då.



Blir det bra?

2008-10-04 @ 00:44:37
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Ja, sms:a över det igen! Trodde jag sparat det på simkortet men det ligger nog på telefonen.



Jaja, men toppen! Alva kommer nog att äta lunch men henne har jag med mig mat till iaf.



Men troligtvis vill jag nog ha lunch men känns dig inte tvingad till det! Fika blir jättebra också annars!

2008-10-04 @ 16:39:09
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0