blodpudding

har inga planer alls idag. resten av veckan är faktiskt ganska fullproppad men idag är det tomt. ska passa på att gå en promenad nu när det äntligen är fint väder igen men jag måste vänta tills max blir trött om typ 1,5 timme. han tycker ju inte om att åka vagn om han inte är trött. och han börjar bli för tung för att min rygg ska orka en hel promenad med honom i babybjörnen.
sen ska max badas, det ska diskas lite och jag ska komma på vad vi ska äta till middag. det måste vara grymt billigt.... varför tycker du inte om blodpudding marcus? =)

nu kröp min bebis iväg nånstans. bäst att jag följer efter!


Kommentarer
Postat av: Lina

Blodpudding är mumma tycker Elliott och mamma, pappa äter bara för att det serveras(brukar bli med en massa mackor till) :-)



Visst är det konstigt att han helt plötsligtinte liggerkvar där man la honom sist?! hihi



kramar

2008-10-07 @ 10:46:49
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Hanna

blodpudding som är så gott!! keso och lingonsylt till. mumma!

2008-10-07 @ 12:55:02
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0