bilder från resan 2

under andra och tredje etappen blev det tyvärr nästan bara bilder på max, men lite annat har jag att bjuda på iaf

kinna


på promenad


huset


1. morfar svein och doris  2. max i uterummet fyllt av pelagoner


ny pinocchio-staty i borås


halden i norge


1. ljuv musik!   2. plask, plask! hela köket va blött efteråt...  3. mor och son


björn, mormor jorunn och stora vovven boss


1. jag VILL upp på bordet!   2 & 3. glad liten skit =)


sightseeing vid fredriksten fästning där kung carl den tolfte dog


2. grannfästningen



jag har flera hundra bilder från resan men nu får det faktiskt räcka =) jag hinner inte ta mig mer tid.

vi hade det jättebra i alal fall! tack än en gång till alla vi fick komma till!

Kommentarer
Postat av: Lina

Gu va fina bilder!!

vilken mysig stad ni var i Norge :-)

2008-10-21 @ 15:30:15
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0