bebisar

nu får vi snart besök av isabel, lilla söta alva (ca 18 månader tror jag) och så lilla tax-valpen rulle! ska bli jättekul!
jag va så lessen igårkväll när vi kom hem för jag tyckte det såg för jävligt ut här hemma men max somnade om efter att han vaknat och fått lite tutte så jag har både hunnit diska och sopa lite snabbt! så nu ser det mycket mycket bättre ut =)

igår va vi ute i bergsbrunna och hälsade på helena och liam 10 månader. vi har inte setts på kanske två månader, jisses vad det hinner hända mycket! nu när dom tar sig framåt och uppåt både två så "umgicks" dom riktigt mycket. tog varandras leksaker och knuffades när den andre stod ivägen och sånt..... =)

det va inte lätt att försöka ta kort på TVÅ bebisar som inte vill sitta still.... men här är några!




Kommentarer
Postat av: Hanna

en innebandyboll, helt rätt ;) hur mycket väger max nu? har inte vägs våran klump på länge men ska nog göra det i veckan. han är så tung!

2008-10-10 @ 19:07:52
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0