3 grader och tjockaste dimma =(

inge roligt väder att vakna till =( men perfekt dag att börja dagen med en kopp te och rostade marmelad-mackor! (att jag vägde minst hittills efter graviditeten i morse stämmer nog inte längre, känner mig som ett svullo) men det va gott!

igår sålde marcus en dator så vi blev ytterligare 2000kr rikare. man börjar ju undra vad det här är för månad egentligen. efter at ha varit såhär bra så kan det ju bara gå åt skogen?!?! dom tänkte vi göra av med på stan, middag och bio. eller köpa sängbord (som knappt får plats i vårat lilla sovrum). kanske köpa en matberedare elelr vad det heter. eller köpa kläder. eller framkalla foton till album. eller ja, det finns ju miljoner saker att göra för pengar =)

tyckte jag hörde min son nu, ska gå och kolla läget. annars kommer jag tillbaks och lägger upp ett par bilder.
efter 14 ska vi iaf bege oss till sara och salabacke! innan dess hoppas jag att max sover lunch ordentligt för jag är i stort behov av en dusch (blev ingen träning igår...) och att diska.....


Kommentarer
Postat av: Hanna

att diska suger..



kanske nästa vecka skulle passa? välj en dag du, vi ha nog inget spec. för oss.. :)

2008-10-29 @ 10:00:27
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0