Väntar

Nu sitter jag och väntar på att Maxen ska vakna. Det borde ske närsom helst nu. Då ska vi äta frukost, göra oss i ordning och bege oss iväg. Stackars Max får klämma in sig i babyskyddet igen eftersom nya stolen står i hallen. Hade ju glömt garagenyckeln när jag skulle flytta över den från pappas bil till våran bil... Och den är alldeles för tung och otymplig för att jag ska få med mig både Max och stolen. Det får vi fixa i helgen när Marcus är hemma.

Jä-ar!! Nu kom jag ju på att sommarhjulen ligger kvar i bagageutrymmet! Hur ska jag då få med mig vagnen till Hanna och Emil?!?  Snopet.... Det går säkert med lite pulande... Den går ju att ta isär och det finns ju plats både i framsätet och bredvid Max i baksätet...

Fick förresten höra av en snopen kompis med körförbud på bilen att Svensk bilprovning inte längre skickar ut tider för besiktning. Det måste jag komma ihåg!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Nej, då är dte inget för oss.



Men på fredag kan vi absolut ses!



Gillade Max den nya stolen?

Alva skrek ju som en galning de dagarna innan vi bytte och sedan avr hon som en ny unge i den nya stolen.

Fast vi använde en gammal Avisstol först men efter en resa sa vi att vi måste köpa en annan.

2008-11-18 @ 09:22:22
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Vi får föresten fortfarande tider utskickade, vi fick det till Omegan som ska besiktigas senast sista December.

Men de kan ju ha slutat med det nyligen.



Fredag blir bra, var när hur vet jag inte!

Vi kommer gärna in till stan men så kan vi ju se vad vi hittar på beroende på vädret.

2008-11-18 @ 11:20:10
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0