god kväll

Max har de senaste dygnet sovit sammanlagt 11 timmar minus oroligheterna under natten. Han brukar sova ca 13-14 timmar sammanlagt. Spännande att se hur denna natt blir. Han har varit väldigt klängig idag med. Jag har suttit mestadelen av dagen på golvet och han har legat i mitt knä och gosat! visserligen gått iväg och lekt lite ibland men hela tiden kommit tillbaks och gosat =) Han har också stått själv jättelänge (allting är relativt...) och så höll han bara i mig i en hand när han gick ändå från soffbordet till tv'n! Han skulle fram och klappa på figurerna i Ice age =)

Nu på kvällen har jag vattnat blommor och diskat klart eftersom Max vaknade tidigare. Nu sitter Marcus med min dator och ska fixa ny e-legitimation åt mig så jag kan begära föräldrapenning för december, börjar bli i sista laget... Hade helt glömt bort att vi formaterat om datorn!

Nu ska jag sova! Måste ju börja passa på när Max sover ifall han tänker fortsätta va vaken så mycket. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Hanna I

Hej gumman! Hoppas allt är bra med er där hemma i snöstormen =)! Har inte hunnit kolla din blogg jättemycket, men jag försöker så gott jag kan när jag har tid. Australien är sjukt skoj! Önskar att jag kunde stanna längre. Har lagomt mycket att göra på labb, men skulle ändå gärna ha mer fritid=). Åkte på roadtrip till Melbourne i helgen. Sjukt kul, men långt att köra (900 km one way). Du måste lägga upp lite mer bilder så man får se!!



Massa kramar å ta hand om er!

2008-11-24 @ 22:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0