slut på denna helg

hade lust att skriva massor men nu orkar jag helt plötsligt inte. men jag kan ju berätta att vi åt jättegod mat hos mamma och pappa i lördags och idag har vi haft jättekul på mässan. va dock inte lika nöjd som förra året. kändes som att dom hade mer kläder (alldeles för färgglada) och mindre grejer. såg inte en enda monter med kläder med personliga tryck, det hade varit kul! men vi köpte en dyr och fin julklapp till max i alla fall =) han fick provåka när vi kom hem och älskade den! ska lägga in en bild sen när jag orkar lägga in den på datorn.

max har somnat så jag ska stupa i säng. är helt slut....

Kommentarer
Postat av: Isabel

VAd kul att di kom ibäg på mässan!



Har hört många som itne varit nöjda med den i år!



Jag har varit barnvakt idag då lisa åkte till förlossningen på kontroll och snart borde Micke komma hem.

2008-11-03 @ 16:08:03
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0