Uppe med tuppen!

Det va längesen =)
Max vaknade 7.30 han... Det ger mig fler timmar att få kontroll men jag va uppe sent så jag är trött. Känner mig dock inte lika förkyld som igår morse. Kanske slipper jag den här gången med!
Nu sitter vi och äter frukost, Max trycker i sig leverpastejmacka =) Nån som vet nåt annat bra pålägg när dom är så små?
Jag hade glömt hur jobbigt jag tycker det är att äta frukost såhär "tidigt". Är alltid vrålhungrig när jag vaknar men det är riktigt segt att få i sig mat, svårare och svårare ju tidigare jag går upp.
Max verkar också ha lite svårare att få i sig mackan, eller så njuter han bara ordentligt =)

Kommentarer
Postat av: helena

hej! verkar som ni börjar komma in i lite tidigare rutiner...skönt att ni får lite egentid på kvällen!! ville bara önska er en trevlig helg och resa!! hörs nästa vecka... kram till er...

2008-11-13 @ 13:33:28
Postat av: Lina

Varken jag eller Jonas tycker om leverpastej, så det har tycärr inte Elliott nosat på än ... vet inte om det är bra eller dåligt !?

Vi körde med mjukost på tub ett tag, det var en hit, men ack så kladdigt.



Har tänkt ringa dig flerea kvällar i rad, men jag har varit helt slut!

Ha det så mysigt på lill-trippen

KRAMAR

2008-11-14 @ 08:44:31
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0