trevlig helg!

max har bara sovit 1h och 15 minuter idag. 5 minuter till mitt jobb och 5-10 minuter därifrån är allt han sovit sen kl 13. va övertygad om att han skulle somna som en stock runt 21 men nej då! vi har haft så kul så kul tills för tio minuter sen =) man tror man känner sitt barn...

följde matschemat idag med, örtmarinerad kyckling i ugn med ris, smarrigt men jag glömde helt och hållet bort grönsaker =( vi är lite dåliga på den delen av tallriken tyvärr. får ta igen det imorn! rivna morötter blir det då =)

imorn kommer karin hit. vi har inte träffats sen två veckor innan max föddes, pinsamt!! hur kan det hända?! vi får försöka ta igen det nu =) ska bli jättekul iaf! på lördag ska mamma och pappa va barnvakt så vi kan gå på bio eller gå ut och äta eller nåt. har inte bestämt vad vi ska hitta på än. men det behövs lite partid i alla fall! och sen på söndag är det farsdag-middag hos mina föräldrar. har iofs inte fått klartecken från marcus än... men han brukar inte ha nåt emot mat på gårdsvägen =)

nej om man skulle ta och lägga sig. håller på att skriva ett utmanad-inlägg men det får vänta till en annan dag!
sov gott!

ps. max avgudar popcorn-låten till ikea-reklamen! vad han än pysslar med vänder han direkt blicken till tv'n och börjar dansa =) så söt!!

ps2. det blev ingen träning idag. kom hem så sent från mitt jobb så maten hann inte bli klar i tid. får ta igen det senare! har iaf varit ute och gått i solen. min jacka är alldeles för varm för soliga dagar....


Kommentarer
Postat av: helena

Hej hej!! Jag blir inspirerad av dig och ditt matschema. har också försökt mig på sånt förr men har väl inte direkt lyckats...kanske måste ge det en chans till =)har inte heller varit och hälsat på på jobbet, bara en gång...men det får nog räcka...=)visst är det en jobbig känsla på något sätt att åka till jobbet när man varit borta från det så länge?! Liam fyller år den 6 dec, så vi får se om de kanske blir lite kalas den helgen, inget bestämt ännu. Kram kram

2008-11-07 @ 11:18:48
Postat av: Isabel

Känns det bra nu när du varit på jobbet?

skönt att ha få på vinterdäcken iaf kan jag tänka mig!



Jag ahr varit ute och krattat löv efter att vi tog en promenad bort till Fornby och nu ahr Micke åkt in till jobbet för att skura av somamrdäcken och ta hem dom och så tvätta av omegan för den är SKITIG!



Vad ambisiöst att planera för en hel månad i taget!

Jag tar en vecka i taget för jag tycker det är lättare.

2008-11-07 @ 12:36:52
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Känns det bra nu när du varit på jobbet?

skönt att ha få på vinterdäcken iaf kan jag tänka mig!



Jag ahr varit ute och krattat löv efter att vi tog en promenad bort till Fornby och nu ahr Micke åkt in till jobbet för att skura av somamrdäcken och ta hem dom och så tvätta av omegan för den är SKITIG!



Vad ambisiöst att planera för en hel månad i taget!

Jag tar en vecka i taget för jag tycker det är lättare.

2008-11-07 @ 13:11:47
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0