Svammel

Nu sussar Maxen. Trodde det skulle bli en mycket senare kväll så mycket som han sovit idag. Jag tackar och bockar!

Hade tänkt lägga upp ett par bilder från helgen nu men jag orkar faktiskt inte. Får se om jag får det gjort imorn istället. Tog absolut inte så många bilder som jag hade velat men det är ju alltid lätt att vara efterklok. Eller vad det heter...

Vi har iaf haft det jättebra! Massa god mat som vanligt =) Sovit ganska så dåligt, men så blir det när man inte är van vid att ha lilla bebisen (lilla???) i samma rum. Borta bra men hemma bäst, det va väldigt härligt att se Marcus igen! Och han hade städat så fint i hela lägenheten! Ändå lämnade jag honom igen nästan det första jag gjorde =/ Kände mig i enormt behov av det vanliga söndags-träningspasset! Tog i lite hårdare än vanligt, jätteskönt!

Nu på kvällen har vi alla tre krupit runt på golvet och rullat runt i sängen som vanligt =) Och Max har klappat händerna massor!! Imorn ska vi på stan med Johanna och Nemi, på tisdag kväll är det min brors födelsedags-middag i Bergsbrunna, på onsdag öppna förskolan och på torsdag får vi besök av Helena och Liam! Sen ska vi eventuellt träffa Hanna och Emil äntligen och sen hade vi väl pratat om att träffa Isabel och Alva med?? Allt hinns med om man vill =) Dessvärre blir det ju ingen träning på tisdag, det blir ju tårta istället... Det får vi ta igen på torsdag!

Svammel, svammel... Dags att sova!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Imorrn tisdag skulle passa oss jättebra. Har ni lust att komma och hälsa på oss? :)

2008-11-17 @ 12:08:30
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Isabel

Har fått ett kvitto nu på att jag inte är gravid men det har jag ju heller aldrig trott, menscykeln har blivit sjukt konstig!



För vilka åldrar är Öppna Förskolan då ni brukar gå?

Tänkte att vi kanske skulle följa med er på det, var länge sedan jag avr på Kvarngärdet.

2008-11-17 @ 15:39:26
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0