Stressad

Vaknade av att klockan ringde vid nio och kände mig jätteförkyld men det verkar ha gått över under dagen!

Vi har följt matschemat ända sen jag gjorde det i tisdags =) *Stolt* Och dagens måltid passade även Max! Pasta med sås på grädde, skinka och ärtor mm. Han tyckte det va jättegott!

Nu måste jag komma på vad jag ska packa, och sen packa det. Stress!! Mycket hänger nog på tork så vi får hoppas att det går att packa ner imorn bitti. Vid lunch åker vi och kommer hem på söndag nån gång! Ska bli jättekul men tråkigt att lämna Marcus hemma.

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag har hört och läst att man inte ska ge barn mjölk innan året. det är ju jättesvårt att låta bli om man lagar mat o så... hur stora mängder ger du? eller har jag fått det om bakfoten? kramis

2008-11-12 @ 22:36:24
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0