spännande...

max somnade som en stock typ 20.30. av erfarenhet så vet jag att 99% av gångerna han somnar så tidigt, så vaknar han igen efter 30 minuter-en timme och vill sen va uppe till 00 åtminstone. så oftast väcker vi honom efter en liten stund så att han ska somna i någorlunda tid och sen sova hela natten. nu när vi väckte honom efter en kvart så va han så borta och trött så han bara grät och grät och grät... fanns inget annat att göra än att natta honom igen. håller tummarna att han sover hela natten.....

helena och liam åkte in till ackis i helgen, han hade 40 graders feber, diarré och kräkningar. stackars liten! =( fasar för den dagen max blir riktigt sjuk. alla bebisar jag känner har av olika anledningar, varit inne på ackis en gång under sitt första levnadsår. med andra ord är det väl max tur nu, det är bara vi kvar =( får hålla tummarna, igen, att han slipper det...

undrar om jag vågar gå och lägga mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0