Skönt

Max somnade två minuter i 21 =) Efter 45 minuter va han ledsen i sömnen, precis som igår. Nu sover han lugnt och tryggt igen!

Jag har duschat efter den underbara cykelturen och dricker lite te och äter macka. Lite ångest över all disk som inte har hunnits med idag, men det ordnar sig säkert imorn. Jag tog nog i lite mer på träningen idag, jag är helt slut! Jätteskönt =)
Imorgon måste jag dock packa =( Lite ångest över det med, har glömt hur man packar lätt med en bebis. Med det löser sig säkerligen också imorn!

idag har vi äntligen beställt en ny stol till max!! Kanske, kanske, kanske hinner den komma innan lunch på torsdag. Hoppas, hoppas!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Blev det en X1:a?



Den snurrar sig inte utan glider in i sig själv.

Jag vet inte om det är farligt men det ska tydligen vara väldigt smärtsamt men jag antar att det är farligt eftersom vi ska åka in igen så fort hon får lika ont i magen igen.



Hon bajsade dock 5 gånger igår så magen håller på och tömmer sig nu! Känns jättebra och hon ahr nte reagerat alls på fullkornsvällingen.



Hon är mycket piggare nu och glad! Leker lite för sig själv igen.

2008-11-12 @ 08:51:10
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja absolut. Jag vet inte hur det är med snorandet då, för han snorar jättemkt nu. Å andra sidan så har jag varit ner på öppna förskolan och där snorar allla andra ungar också.. (?).



Dagis är jättekul. Jag ju inte utbildad men hade ju sån tur att jag fick en vikarieplats ändå. Det är helt sjukt vad det ger varje dag att jobba på dagis! :)

Kommer nog inte bli aktuellt för mej mer än att jobba extra isf, kommer nog ha ett dagis hemma såsmåningom :)

2008-11-12 @ 10:38:37
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Isabel

Vad kul! Vad blev det för färg?

Vi fick våran väldigt snabbt men vi får hoppas att den kommer till imorgon!



2008-11-12 @ 11:37:03
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Ska man ha så ska man ah det man vill ha, skiljer ju inte så jättemycket.

Vi har Safari för den passade så jäkla bra i vectran som hade ljus inredning men det ser bra ut i Omegan med fast den har mörk.



Alva fick ett paket idag med bondgårdsdjur, en mamma, pappa och ett barn, och starpaketet innehöll kossan och hönan och hon älskar dessa figurer!

Till dessa figurer är det böcker där det står en massa roligt om dem.

2008-11-12 @ 14:21:28
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0