skön natt trots allt

max sov iaf ordentligt efter sista gången jag skrev. skönt, tycker så synd om honom...
jag har också drömt mardrömmar inatt. snudd på mardrömmar i alal fall. är jättenervös för att åka till jobbet idag, det va ju så himla längesen. så jag har drömt om det nästan hela natten! nästan alla ansikten va med i drömmen =) ganska kul egentligen, men nervös är jag! men det blir skönt att få hjulen fixade och att få besöket avklarat, det är ju bara det första som är läskigt! och sen har jag tänkt på det så himla länge så det är bra att det äntligen blir av.

jaja, max borde vakna vilken sekund som helst. idag ska vi ta oss ut och gå en promenad efter lunch när max brukar sova igen. den ska avslutas på ica och sen ska vi ju åka till jobbet. innan lunch ska vi väl som vanligt gå fram och tillbaks, bita i fjärrkontrollerna och testa mamma om man får pilla i blomjorden =)

nu hostade han till i sängen så nu är det nog nära!

Kommentarer
Postat av: Hanna

asså dessa fjärrisar. jag gömmer dem nu, vi har en multidosa som lyser blått som är så jäkla kul,å den låter också..



såg att du hade gett max leverpastejsmacka. testade det igår. POPULÄRT!!



kram

2008-11-06 @ 11:52:53
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0