Sjukling

Hur kan en bebis vara så glad och vaken trots 39,9 graders feber? Ofattbart... Men skönt. Nu sover han i alla fall och det ska vi nog också göra.

Vi har shoppat lite fönsterpynt och ätit lite lussekatter och pepparkakor och jag har tränat. Mer har vi nog inte hunnit med idag! Snart är det måndag igen, ännu en arbetsvecka för Marcus.... Så länge febern släpper och Max inte blir alldeles för förkyld så har vi öppna förskolan på onsdag och sen ska jag på en till massage (misshandel) på torsdag. Det är allt vi har inplanerat! Julklappshandel ska hinnas med så fort jag vet vad jag ska handla.

Nej, dags att sova.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas lillgrabben mår bättre i dag!

2008-12-01 @ 10:04:13
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0