Ont

Max somnade 23.30 men vaknade strax efter och verkade ha jätteont i magen. Men efter ordentlig mag-massage och gung i gungstolen så verkar han sova ordentligt igen. Stackars liten, det gör så ont i hjärtat på mig när han har ont =(

Denna dag har också varit jättebra! Började med att jag fick väcka sömntutan Max vid 10 (efter 12 timmars sömn)  för annars skulle vi ju aldrig komma iväg till Hanna och Emil. Då visar det sig att vi varken har kall- eller varmvatten i kranarna. Så vi klädde på oss och åkte på direkten så fick Max äta frukost när vi kom fram. Det va jättekul att se Max och Emil leka och dom har flyttat till ett jättegulligt hus! *Lite smått avis* =) Men usch vilken väder det va att köra i! Det blev jättefint och vitt ute på landet men ju närmare stan jag kom desto mer regnblandad blev nederbörden =(

Sen blev det middag och tårta och grejer i bergsbrunna för att fira min käre brors 22-årsdag! Det va kul att se honom lite mer än vanliga dagar vi är där ;)

Nu håller jag på att somna sittandes... Jag har en dålig kväll ikväll och vi får väl se om det fortsätter och blir en dålig dag imorn. Annars ska vi iväg till öppna förskolan i stan och sen ska jag åka och kika på soffan. Kika skadar som sagt inte.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag vill ju jättegärna ses men vet itne vad vi ska hitta på. Vore ju kul om man kunde ta sig ut lite, Alva blir ju galen av att sitta inne!



Hoppas soffan är fin! Jag tycker det är helt ok att köpa begagnat. Man ser ju hur det ser ut i hemmet, om de verkar vara renliga av sig.

2008-11-19 @ 09:05:14
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Jag förstår att ni behöver ny bil! Jag har ju gott om utrymme i Omegan så jag skulle ha svårt att byta till en mindre kombi även om jag gärna skulle ha en 9-5:a



Håller på och städar och donar hemma, ska försöka gå ut en stund senare.

2008-11-19 @ 10:18:15
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0