och katastrof blev det...

max somnade kl 00.45. vaknade ett par timmar senare och grät, somnade om, vaknade vid 05 och grät, somnade om, vaknade vid 06 och grät och ville inte somna om. jag sov alltså mellan 01-05 minus ca en halvtimme vid ett klockslag då jag inte vågade titta på klockan. mellan 5-6 hann jag inte somna om. efter 06 somnade max hela tiden men började gråta och reste sig direkt så fort jag la ner honom i sängen.
efter mycket funderande beslutade vi att åka till mässan på söndag istället. kändes jättedumt iom att björn och johanna skulle följa med men jag kunde inte ens gå rakt.
ammade max vid 07 och trodde han äntligen skulle somna men nej... då tog marcus över som inte heller sovit nå bra, han har haft så ont i halsen efter gastroskopin. vid 8 somnade max och då kunde jag äntligen somna igen. har sovit nästan 2,5 timme efter det!

max sover fortfarande så jag ska hoppa in i duschen innan jag väcker honom.

imorn blir det mässa oavsett hur natten blir!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

gud, så där har vi varje natt. fantastiskt, inte sant?

2008-11-02 @ 18:17:18
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0